demo

Меню
  садочка


14 серпня 2020 року


Сніданок

Хліб пшеничний, масло 5/47

Овочі натуральні 74

Фрикадельки рибні 75/20

Картопляне пюре 140

Чай з лимоном 180/5

 

Сніданок 2

Хліб пшеничний 45

Молоко кипячене 155


Обід

Хліб житній 41

Борщ з картоплею та капустою,сметаною 200/10

Овочі натуральні 65

Плов з відвареної яловичини 35/120

Печиво 30

Сік фруктовий 189


Полуденок

Оладки 100

Соус шоколадний 10

Кавовий напій з молоком 180

Навіщо люди подорожують?

Як збагатити уявлення дошкільників про подорожі, їх види та особливості? Як власноруч створити різний транспорт та куди мандрувати? Перший крок, який самостійно робить дитина, уже є початком великої подорожі довжиною в життя.

Подорож — це можливість дізнатися більше про світ, пережити різноманітні емоції, збагатитися враженнями від природного і соціального довкілля. Тому відкривати дітям завісу мандрівного життя пропонуємо змалку.

Нові ігри з конструктором, доміно, кубиками, у які цікаво грати дітям і дорослим. Гра для дошкільників важлива, як повітря. Тому де ви не перебували б разом з дітьми, з ними важливо грати. Особливо ця порада стосується відпочинку та канікул, коли часу для різноманітних ігор з дітьми більше ніж достатньо.

Як же організувати ігрову діяльність, аби і дітям, і дорослим було однаково цікаво? Як організувати інклюзивне освітнє середовище? Ми пропонуємо спробувати пограти з дітьми в «дорослі» ігри за новими правилами. Атрибутами для таких ігор можуть бути речі, які є в кожного вдома:

доміно

гральні кубики LEGO-конструктор;

ігри з використанням комплектів доміно.

Лото.

Для гри підготуйте ігрові поля. На кожному полі розмістіть по шість квадратів із вказаними цифрами від 1 до 6. На столі розкладіть доміно лицьовою стороною донизу. Завдання гравців — знайти й покласти на цифру деталь доміно із відповідною кількістю крапочок. Перемагає той, хто першим закрив усі клітинки на своєму полі.

Для ускладнення можна вказувати на полі більші числа, а гравці закриватимуть їх кількома деталями, сума крапочок на яких дорівнюватиме цьому числу.

Доміно-пари

Для гри знадобляться 10 однакових пар деталей доміно із двох комплектів та ігрове поле, що складається з 20-ти клітинок — по дві в рядку. Ігрове поле нагадує дітям багатоповерховий будинок. Усі деталі перевертаємо лицьовою стороною донизу та перемішуємо. Гравці по черзі перевертають по дві деталі. Якщо на них однакова кількість крапок, їх слід розмістити на відповідному «поверсі» ігрового поля: дві крапки — на другому «поверсі» знизу і так далі. Якщо ж кількість крапок різна, то варто перевернути одну деталь зворотною стороною і відкрити іншу. Гра триває доти, доки все ігрове поле не буде заповнене деталями доміно

Ігри з гральними кубиками та LEGO-конструктором

Вантажівка

Для гри підготуйте гральні кубики і деталі LEGO-конструктора. Гравці уявляють, що їм потрібно завантажити деталями «вантажівку» (будь-яку невелику ємкість). Вони по черзі кидають кубик, рахують кількість крапок на стороні кубика, яка випала, і обирають відповідну кількість деталей. Відтак із усіх зібраних деталей кожен має скласти будь-який об’єкт.

Можна організувати гру-змагання. Для цього гравці отримують однакові «вантажівки», у які відтак мають завантажити якомога більше деталей конструктора. Чия «вантажівка» вмістить більше вантажу, той і переміг.

Наприкінці гри запропонуйте дітям порівняти деталі в обох «вантажівках»: де більше/менше; скільки деталей потрібно додати/прибрати, щоб стало порівну.

Потяг

Для гри знадобляться LEGO-конструктор, гральний кубик і мотузка. Учасники гри мають побудувати потяг завдовжки з мотузку. Кожен по черзі кидає кубик, рахує кількість крапок, після чого з відповідної кількості деталей будує потяг. Далі гравці щоразу додаватимуть до потяга стільки само деталей, скільки крапок випало на гральному кубику, та порівнювати його довжину з довжиною мотузки. Відтак можна порівняти отримані потяги, порахувати кількість використаних деталей.

Цікаві вимірювання

Намалюйте об’єкт, який потрібно скласти з маленьких деталей LEGO-конструктора. Спочатку запропонуйте дитині висловити припущення щодо того, скільки елементів конструктора для цього знадобиться, відтак — побудувати зображений об’єкт та перевірити правильність своїх припущень.

Магічний квадрат

Підготуйте для кожного гравця ігрове поле, що складається з дев’яти квадратів — три по горизонталі й три по вертикалі. Гравці мають розмістити на ігровому полі деталі LEGO-конструктора так, щоб у кожному ряду — по вертикалі й по горизонталі — було по одній деталі червоного, жовтого й зеленого кольорів.

 

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд