demo

Розвиваємо творчі здібності дошкільників

Кожна дитина з народження має свій внутрішній потенціал і здібності, які необхідно розвивати. Чим раніше починати розвиток здібностей дитини, тим краще. Щоб формування особистості дитини відбувалося вчасно і якнайкраще, дорослі повинні керувати даним процесом.

Однією з відомих методик раннього розвитку дитини вважається методика Нікітіних. Авторами її є подружжя Нікітіних, які успішно застосували методику на власних дітях. Результати даної методики приголомшливі. При тестуванні інтелекту спеціалісти із Японії, Великобританії у дітей Нікітіних виявили найвищі показники коефіцієнта IQ серед інших дітей.

В основу своєї методики Борис Нікітін поклав можливості надання дитині самостійності у виконанні, а дорослі мають створити для цього сприятливі умови.

Детальніше...

Семінар-практикум «Ейдетика в системі навчання й вихованні дошкільників»

20 січня 2016 року на базі нашого дошкільного навчального закладу №4відбувся семінар-практикум по темі: «Ейдетика в системі навчання і виховання дошкільників», який провела учитель-логопед ДНЗ Верещак Людмила Борисівна. У роботі семінару приймали участь педагоги дошкільного закладу. Метою семінару стало бажання озброїтися технікою запам’ятовування – ейдетикою, навчитися гарно володіти своєю пам’яттю та навчити цьому своїх вихованців.

В ході проведеного семінару-практикумупедагоги закладуотримали теоретичну інформацію про поняття «ейдетика» та «ейдетизм», ознайомилися з перевагами методів ейдетики та характерними особливостями розвивальних ігор ейдетичного напрямку. За допомогою мультимедійної презентації Людмила Борисівна поінформувала присутніх з такими ейдетичними прийомами як: вільні, колірні, тактильні, предметні, зорові, смакові, нюхові асоціації та використання друдлів.

Детальніше...

Розвиваємо мовлення засобами ейдетики

Спостерігаючи за інтенсивним розвитком нових форм і методів навчання, прагнеш організувати логопедичну роботу, враховуючи усі освітні новинки.

Малята логопедичної «А» групи «Колосок», маючи різні захоплення, характери, уміння і навички, із великим задоволенням і відвертою зацікавленістю прагнуть удосконалити власне мовлення засобами ейдетики – створенням додаткових асоціативних зв’язків з предметами і явищами навколишнього світу.

Так, формуючи правильну звуковимову, діти створюють звукам певні образи. Звук в уяві дошкільнят ніби оживає: набуває власного кольору, смаку, запаху, форми, може нагадувати тваринку, комашку або предмет. Створений під час гри асоціативний образ звука, допомагає дитині вимовляти його правильно у повсякденному житті.

Детальніше...

Вивчаємо педагогіку Марії Монтессорі

«Допоможи мені зробити це самому» - такий девіз відомого італійського гуманіста, педагога Марії Монтессорі, що створила геніальну освітню програму, що ґрунтується на саморозвитку, самопобудові дитини, виходячи з її власного внутрішнього потенціалу.

9 листопада 2015 року на базі ДНЗ №4 було проведено засідання «Школи молодого вихователя» на тему «Впроваджуємо систему Марії Монтессорі. Сенсорика. Розвиток мови», на яке були запрошені педагоги дошкільних навчальних закладів міста Бердичева. Засідання проводила вихователь нашого закладу Тетяна Василівна Овсяннікова, яка навчалась в Київському освітньому Монтессорі-центрі, єдиній школі в Україні, де готують спеціалістів, що працюють за системою Марії Монтессорі.

Керівник Овсяннікова Т.В. надала теоретичну інформацію про особливості Монтессорі-матеріалу з сенсорики, його види та особливості використання у роботі з дошкільниками. Педагоги мали можливість переглянути мультимедійну презентацію та ознайомитися з інформацією про педагогічні підходи розвитку сенсорних відчуттів, напрямки та презентації по розвитку мови дітей.

Детальніше...

Засідання циклової комісії вчителів-логопедів

На базі ДНЗ№ 4 12 листопада 2015 року відбулося засідання циклової комісії вчителів-логопедів по темі «Традиційні та сучасні нетрадиційні підходи і технології постановки звуків у дітей дошкільного віку».

На засіданні розглядалися питання:

 Нові підходи до викликання та постановки дефектних звуків у дітей-логопатів.

 Принцип вибірковості артикуляційної гімнастики – запорука швидкого формування необхідного артикуляційного праксису.

 Особливості викликання та постановки звуків у дітей дошкільного віку.

 Особливості підбору дихальних вправ на розвиток повітряного струменю для конкретних звуків.

 Ігри, спрямовані на автоматизацію ізольованих звуків.

Детальніше...

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд