demo

Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей дошкільного віку


image001В роботі з дітьми (а особливо з тими, що вже мають порушення мовлення) велику увагу необхідно приділяти розвитку функцій дрібних м’язів рук. Рухи рук тісно пов’язані з мовленням, вони є одним з факторів його формування.

image002Тренування рухів пальців рук дітей покращує не тільки рухові можливості дитини, а й розвиток психічних і мовних навичок. У свою чергу, формування рухів руки тісно пов’язано з розвитком рухового аналізатора і зорового сприймання, різних видів чутливості, просторового орієнтування, координації рухів та ін.

Робота з розвитку дрібної моторики повинна проводитись регулярно, адже саме тоді буде досягнутий вагомий ефект від цих спеціальних вправ.

Самомасаж долоньок м’ячиками

image003 image004

Розминати пальцями пластилін, глину.

Катати по черзі кожним пальчиком камінці,намистинки, шарики

image005 image006

Нанизувати намистинки на тоненьку стрічку, робити намисто

image007

Плести косички, зав’язувати вузлики

image008

Застібати ґудзики, замочки

image009

Закручувати кришечки

image010 image011

Ігри з ЛЕГОконструктором, мозаїкою, кубиками

image012 image013

Складати мотрійку

image014

Ігри з піском, водою

image015 image016

Ігри з резинками

image017 image018

Малювати, розфарбовувати, штрихувати, обводити

image019 image020

Різати ножицями

Ігри з прищепками

image021

Ігри з шнурівками

image022 image023

Сортувати насіння

image024 image025

Ігри з паличками

image025 image026

 

 

 Повернутися на сторінку "Поради логопеда"

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд